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スポーツ産業におけるマーケティング戦略と組織マネジメント:分析枠組みの構築に向けて
https://oiu.repo.nii.ac.jp/records/737
https://oiu.repo.nii.ac.jp/records/73771ccc418-f070-45e0-917c-2ca2f17f43fa
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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29-3-097.pdf (442.2 kB)
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Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper_02(1) | |||||
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公開日 | 2016-03-31 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | スポーツ産業におけるマーケティング戦略と組織マネジメント:分析枠組みの構築に向けて | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Marketing Strategy and Organization Management in Sport Industry:Towards Constructing an Analytical Framework | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | スポーツ産業 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | マーケティング戦略 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 組織マネジメント | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 戦略 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 構造 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | プロセス | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | パフォーマンス | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P(論文) | |||||
記事種別(日) | ||||||
値 | 論文 | |||||
記事種別(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | Article | |||||
著者名(日) |
玄野, 博行
× 玄野, 博行 |
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著者名よみ |
ゲンノ, ヒロユキ
× ゲンノ, ヒロユキ |
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著者名(英) |
Hiroyuki, Genno
× Hiroyuki, Genno |
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抄録(英) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | This thesis discusses marketing strategy and organization management in sport industry. The purpose of this thesis is to extend the discussion to the comprehensive one including “strategy, structure, process, and performance.” In concrete terms, this aims at offering a conceptual framework of marketing strategy in sport industry, and then offering an analytical framework of its organizational structure and process, and organizational performance. The analytical framework is built on a foundation of sport marketing studies, sport organization studies, and sport management studies in sport industry, as well as marketing studies and organization design studies in business administration. That is, this primarily aims at an attempt of research horizons in sport industry by making positive use of not only the study outcome in sport industry, but also the one in marketing studies and organization design studies towards constructing the analytical framework. |
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雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10110523 | |||||
書誌情報 |
国際研究論叢 : 大阪国際大学紀要 en : OIU journal of international studies 巻 29, 号 3, p. 97-118, 発行日 2016-03-31 |